Adrian KULIK - fotografia

(dawniej: villard.cal.pl/galeria)

Wyniki wyszukiwania grafik - "opolskie"
084~0.jpg
SN61-13964 odsłonSN61-139 jako pociąg specjalny z Nowej Soli do Cybinki przez Wolsztyn, Sulechów przejeżdża przez mostek nad ciekiem wodnym w pobliżu wsi Kębłowo.
085~0.jpg
SN61-13954 odsłonSN61-139 jako pociąg specjalny z Nowej Soli wjeżdża do Wolsztyna. Tor na wiadukcie prowadzi do Grodziska Wlkp., zaś tor po prawej prowadzi do Leszna.
086~0.jpg
SN61-13968 odsłonPociąg specjalny do Cybinki przez Kargową, Sulechów, Cigacice Port, Czerwieńsk, Rzepin w trakcie postoju na stacji Wolsztyn.
088~0.jpg
SN61-13964 odsłonSN61-139 jako pociąg specjalny z Nowej Soli do Cybinki przez Wolsztyn, Sulechów w czasie postoju na stacji Powodowo.
089~0.jpg
SN61-13954 odsłonPociąg specjalny z Nowej Soli do Cybinki przez Wolsztyn, Sulechów w trakcie fotostopu na stacji Żodyń.
091~0.jpg
SN61-13949 odsłonFotostop na stacji Kopanica. W roli głównej SN61-139 jako pociąg specjalny z Nowej Soli do Cybinki.
2020-04-12_11.jpg
EL2-1228 odsłonKonin - należąca do KWB Konin EL2-12 wyjeżdża ze stacji Gaj ze składem talbotów po rozładunku na stacji Zbiornik. W tle widać zespół elektrowni "Pątnów I".
2020-04-12_14.jpg
TKi3b-4852 odsłonKonin, dawna brykietownia KWB Konin - parowóz bezogniowy TKi3b-48 oczekuje na zatrudnienie.
Brykietownia została zamknięta w 2002 roku, a w 2005 roku zostały wyburzone ostatnie pozostałości po niej.
Sam parowóz, po likwidacji zakładu, został przekazany do skansenu w Karsznicach. Ostatecznie zasobnik został pocięty, podwozie zaś zostało sprzedane do Niemiec.
2020-04-12_15.jpg
TKi3b-4857 odsłonKonin, dawna brykietownia KWB Konin - parowóz bezogniowy TKi3b-48 oczekuje na zatrudnienie.
Brykietownia została zamknięta w 2002 roku, a w 2005 roku zostały wyburzone ostatnie pozostałości po niej.
Sam parowóz, po likwidacji zakładu, został przekazany do skansenu w Karsznicach. Ostatecznie zasobnik został pocięty, podwozie zaś zostało sprzedane do Niemiec.
IMG_0086-1.jpg
SP32-20656 odsłonKrzyż - SP32-206 podstawia "skład" w postaci jednej bonanzy, z którą później pojedzie jako pociąg Regio 80228 do Piły Głównej.
IMG_01.jpg
Px48-1756 i Px48-192029 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - przed lokomotywownią stoją: Px48-1756 i Px48-1920.
IMG_0104-1.jpg
SU45-16435 odsłonZłotów - SU45-164 z pociągiem specjalnym do Gniezna przez Chojnice, Nakło nad Notecią wyjeżdża ze stacji w Złotowie.
IMG_02.jpg
Px48-1756, Px48-1920 i Lyd1-21040 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - przed lokomotywownią stoją: Px48-1756 i Px48-1920. Z kanału "wychyla się" Lyd1-210.
IMG_03.jpg
Px48-1756 i Px48-192023 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - przed lokomotywownią stoją: Px48-1756 i Px48-1920.
IMG_0330-1.jpg
SU45-16429 odsłonRusiec, odc. Kcynia - Damasławek - SU45-164 z pociągiem specjalnym do Gniezna stoi na dawnym p.o. Rusiec.
IMG_0337-1.jpg
SU45-16431 odsłonWapno - SU45-164 z pociągiem specjalnym relacji Chojnice - Gniezno przejeżdża przez dawną stację w Wapnie.
Wapno, wraz z północną częścią stacji oraz fragmentem linii D29-281, częściowo zniknęło z powierzchni ziemi w roku 1977 z powodu awarii w tutejszej kopalni soli.
IMG_0344-1.jpg
SU45-16432 odsłonDamasławek - SU45-164 z pociągiem specjalnym do Gniezna wyjeżdża ze stacji w Damasławku.
IMG_0374-1.jpg
SU45-16429 odsłonŚwiątniki, odcinek Janowiec Wlkp. - Gniezno Winiary - SU45-164 z pociągiem specjalnym relacji Chojnice - Gniezno wyjeżdża z lasu przed d. p.o. Świątniki.
pl gt
IMG_0379-1.jpg
E6ACT-00135 odsłonGniezno - prototypowy Dragon (E6ACT-001), użytkowany przez STK Sp. z o.o., oczekuje na zatrudnienie na stacji w Gnieźnie.
Zdjęcie zostało zrobione z pociągu specjalnego z Chojnic do Gniezna prowadzonego przez SU45-164.
IMG_0387-1.jpg
ET21-7041 odsłonGniezno - należąca do CTL Logistics Sp z o.o. ET21-70 ze składem beczek oczekuje na wolną drogę w kierunku Poznania.
IMG_0389-1.jpg
SU45-164 i ET22-95373 odsłonGniezno - pociąg specjalny z Chojnic, prowadzony SU45-164, stoi przy peronie 3 gnieźnieńskiej stacji. Obok czeka na możliwość dalszej jazdy ET22-953.
IMG_04.jpg
Px48-1756, Lyd1-210 i Px48-192029 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - przed lokomotywownią stoją: Lyd1-210, Px48-1756 i Px48-1920.
IMG_05.jpg
Px48-175619 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - Px48-1756 manewruje na stacji Środa Wlkp. Miasto.
IMG_06.jpg
Lyd1-210, Px48-1756 i Px48-192033 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - przed lokomotywownią stoją: Lyd1-210, Px48-1756 i Px48-1920. Px-y będą tego dnia obsługiwały pociągi specjalne Potęga Pary! zorganizowane przez zespół Zrobotyzowani.
IMG_07.jpg
Px48-1756 i Px48-192023 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - Px48-1756 i Px48-1920 manewrują na stacji Środa Wlkp. Miasto.
IMG_08.jpg
Px48-175621 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - Px48-1756 manewruje na stacji Środa Wlkp. Miasto.
IMG_09.jpg
Px48-1756+Px48-192023 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - zorganizowany przez zespół Zrobotyzowani pociąg specjalny Potęga Pary! relacji Środa Wlkp. Miasto - Zaniemyśl wyjeżdża ze stacji początkowej.
IMG_10.jpg
Px48-1756+Px48-192024 odsłonŚroda Wlkp. Miasto - zorganizowany przez zespół Zrobotyzowani pociąg specjalny Potęga Pary! relacji Środa Wlkp. Miasto - Zaniemyśl wyjeżdża ze stacji początkowej.
IMG_1017-1.jpg
EL2-1011 odsłonBłoniawy - EL2-10 ze składem wagonów samowyładowczych oczekuje na załadunek w punkcie przeładunkowym węgla brunatnego w Błoniawach.
IMG_1021-1.jpg
EL2-1010 odsłonBłoniawy - EL2-10 ze składem wagonów samowyładowczych oczekuje na załadunek w punkcie przeładunkowym węgla brunatnego w Błoniawach.
IMG_1033-1.jpg
SU45-07922 odsłonWolsztyn - SU45-079 manewruje na stacji w Wolsztynie. Po skończonych manewrach lokomotywa podejmie skład pociągu specjalnego "Powrót SU45-079".
IMG_1040-1.jpg
SU45-07913 odsłonWolsztyn - SU45-079 manewruje na stacji w Wolsztynie. Po skończonych manewrach lokomotywa podejmie skład pociągu specjalnego "Powrót SU45-079".
IMG_1043-1.jpg
SU45-07912 odsłonWolsztyn - SU45-079 podstawia się pod skład pociągu specjalnego "Powrót SU45-079".
IMG_1051-1~0.jpg
SU45-07915 odsłonWolsztyn - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" oczekuje na planową godzinę odjazdu.
IMG_1053-1.jpg
SU45-07911 odsłonWroniawy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na p.o. Wroniawy.
IMG_1061-1.jpg
SU45-07913 odsłonWroniawy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na p.o. Wroniawy.
IMG_1065-1.jpg
SU45-07912 odsłonWroniawy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na p.o. Wroniawy.
IMG_1072-1.jpg
SU45-07915 odsłonNowa Wieś Mochy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" oczekuje na krzyżowanie z SA132-001 obsługującym pociąg relacji Leszno - Wolsztyn.
IMG_1074-1.jpg
SA132-00131 odsłonNowa Wieś Mochy - SA132-001 obsługujący pociąg relacji Leszno - Wolsztyn wjeżdża na stację Nowa Wieś Mochy.
IMG_1076-1~0.jpg
SU45-079 i SA132-00117 odsłonNowa Wieś Mochy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie krzyżowania z SA132-001 obsługującym pociąg relacji Leszno - Wolsztyn.
IMG_1087-1.jpg
SU45-07910 odsłonNowa Wieś Mochy - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" oczekuje na planową godzinę odjazdu.
IMG_1090-1.jpg
SU45-07912 odsłonBłotnica - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na p.o. Błotnica.
IMG_1099-1.jpg
SU45-07915 odsłonBłotnica - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na p.o. Błotnica.
IMG_1104-1.jpg
SU45-07914 odsłonWłoszczakowice - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na stacji Włoszczakowice.
IMG_1116-1.jpg
SU45-07916 odsłonWłoszczakowice - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na stacji Włoszczakowice.
IMG_1123-1.jpg
SU45-0799 odsłonWłoszczakowice - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" w trakcie postoju na stacji Włoszczakowice.
IMG_1128-1.jpg
SU45-07910 odsłonLeszno - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" wjechał na stację w Lesznie.
IMG_1132-1.jpg
SU45-07912 odsłonLeszno - SU45-079 z pociągiem specjalnym "Powrót SU45-079" wjechał na stację w Lesznie.
plików: 597, stron: 13 1