Adrian KULIK - fotografia

(dawniej: villard.cal.pl/galeria)


IMG_4659-1.jpg
WLs50-3 i V10C-137 odsłonPłociczno-Tartak - na stacji w Płocicznie-Tartaku oczekują na odjazd WLs50-3 z z pociągiem turystycznym relacji Płociczno-Tartak - Krusznik oraz V10C-1 z pociągiem specjalnym V10C do Krusznika.00000
(0 głosów)
IMG_4665-1.jpg
WLs50-324 odsłonPłociczno-Tartak - WLs50-3 wyjeżdża z Płociczna z pociągiem turystycznym relacji Płociczno-Tartak - Krusznik.00000
(0 głosów)
IMG_4781-1.jpg
WLs50-321 odsłonPowały - WLs50-3 z pociągiem planowym z Krusznika do Płociczna-Tartaku zbliża się do mijanki w Powałach, na której oczekuje na krzyżowanie V10C-1 z pociągiem specjalnym V10C do Krusznika.00000
(0 głosów)
IMG_4987-1.jpg
WLs50-3 i V10C-128 odsłonKrusznik - WLs50-3 (WKW-3) z pociągiem turystycznym do Płociczna wyjeżdża z mijanki w Kruszniku. Za nim na godzinę odjazdu czeka V10C-1 z pociągiem specjalnym V10C do Krusznika.00000
(0 głosów)
IMG_5117-1.jpg
WLs50-328 odsłonPowały - WLs50-3 z pociągiem dodatkowym do Krusznika, uruchomionym dla grupy zorganizowanej, wjeżdża na mijankę w Powałach. Na mijance na krzyżowanie oczekuje V10C-1 z pociągiem specjalnym V10C do Krusznika.00000
(0 głosów)
IMG_6337-1.jpg
2WLs50-23088 odsłonKańczuga - 2WLs50-2308, zwana "Pszczółką" z dwiema szutrówkami, sprowadzonymi z linii Zillertalbahn w Austrii, oczekuje na zatrudnienie na stacji w Kańczudze.
W 2023 roku był prowadzony II etap odbudowy i rewitalizacji Przeworskiej Kolei Wąskotorowej po zniszczeniach dokonanych przez powódź w 2020 roku.
00000
(0 głosów)
IMG_8939-1.jpg
2WLs50-2088, WLs75-38 i Wmd-10152 odsłonRudy - przed lokomotywownią w Rudach stoją 2WLs50-2088, WLs75-38 oraz drezyna Wmc-101.00000
(0 głosów)
 
plików: 7, stron: 1